fredag, oktober 02, 2009

Zantoreflexen

Det suger i vintarmen när jag träffar Sandra. Igår kollade vi Idol och åt morotskaka och jag blev tvungen att ta en alkholfri öl. Jag saknar våra vinkvällar så otroligt mycket, men igår kändes det nästan som förr. Förutom att det då var jag som planerade och var nervös inför dejter. Vad ska man ha på sig, vad ska man göra, vad ska man prata om, vad ska man ha PÅ SIG? Ja, jag kommer verkligen ihåg det där, det är ju bara knappt ett år sen. Nervositeten och pirret. Roligt var det, men jag är glad att den biten är över nu.

Hur som helst så var det skoj att bubbla med kära Zantoo igen. Det går ju faktiskt att göra det på alkholfri öl också.

1 kommentar:

  1. Haha* zantoreflexen.. =) Det gick ju alldeles utmärkt m alkoholfri öl, men snaaart snaaart får du byta ut det mot annat.. =) Å en sak, aldrig mera DEJT! HAHA* Puss å kraaaaam

    SvaraRadera