måndag, oktober 19, 2009

Sparkar del 2

Idag kom första sparken uppåt. Tidigare har Svante enbart sparkat nedanför naveln, ganska vilt emellanåt men han har ändå hållit sig i de trakterna. På förmiddagen idag kickade det till ovanför naveln, lite vid sidan och under revbenen. Jag hoppade till en smula i stolen av förvåning.

Jag berättade det för en kompis som sa "Fränt? Men varför berättar du det?"

Ja, det kan man ju undra, men hon frågade faktiskt om det hänt något nytt och det var något nytt för mig. Hon får veta det mesta, även det som inte är så värst intressant. Per däremot kanske tycker att det är roligt att få reda på. Jag ska berätta det för honom när jag kommer hem. Om jag hinner innan han läser det här.

Efter det har det lilla livet tumlat omkring och röjt som vanligt. Är övertygad om att det skulle synas små fötter som buktade ut om jag var lite smalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar