tisdag, oktober 20, 2009

Vill iväg

Gravidkuren

70 minuter. Avslappnande kurbad. Ansiktskur med rengöring, mask och massage. Avslutas med en cirkulationsfrämjande fotkur med peeling och massage.

Det låter helt underbart! Speciellt fotkuren, eftersom jag snart inte kommer att kunna ha någon kontakt med mina stackars fötter alls.

Jag vill åka på spa med Per en helg snart. Jag vill komma iväg och koppla av och mysa. Ha det lugnt och skönt och romantiskt. Få färdiglagad mat, slippa diska, sova i rena lakan och gå omkring i morgonrock hela dagarna. Om vi kommer iväg tänker jag passa på att ta ovanstående spabehandling - men det är bara en bonus och inte anledningen till att jag vill åka.

Jag tror att jag har lyckats övertala honom, men ni som vet hur härligt det är på spa med trerätters middag, bubbelbad och tofflor kan väl lägga in en kommentar så att jag får fler saker att motivera med.

Apropå gårdagens inlägg så hann jag inte berätta om sparken för Per när jag kom hem, han hade redan läst om det i bloggen. Plus i kanten till honom för att det var en av de första sakerna han sa när jag kom innanför dörren.

1 kommentar:

  1. Klart ni ska på SPA, Andreas älskade att spaa sig när vi var på Selma. Allt är så lyxigt och maten är så sjukt god! Fanns hela tiden något att göra, blev aldrig trist. Man kunde träna, äta, bada, ta behandling, sitta i baren eller som vi bara ligga i loungen på en fåtölj (typ sån ni köpt)och glo på folk, på varandra, på den vackra interiören :-)

    SvaraRadera