onsdag, oktober 28, 2009

Ett händelserikt år

För ett år sen bodde jag i ett rum och kök. Jag hade inte någon pojkvän (inte ens en potentiell pojkvän, träffade bara konstiga typer på nätet och på krogen). Inte heller hade jag något jobb eller vettig utbildning. Det kändes lite som om jag inte hade åstadkommit någonting under mina då 28 år. Vilket naturligtvis inte var sant för jag hade gjort och upplevt massor. Det var just då som det vissa dagar kändes som om jag stod still.

Det var bara för ett år sen! Tänk hur fort ens liv kan förändras. Nu bor jag ihop med världens mest fantastiske pojkvän som jag är galet kär i. Jag har (snart) ett fast jobb som jag trivs riktigt bra med. OCH - jag kommer att ha ett barn om ungefär två och en halv månad. Det låter lite tokigt! Det låter också ganska underbart. Det är verkligen underbart. Jag är helt igenom lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar