onsdag, september 30, 2009

Gravid!

Förut tänkte jag att jag absolut inte skulle bli en sån som bara pratade om sin graviditet hela tiden. Fy tusan vilken tråkig människa jag skulle bli då. Men allvarligt talat så är det väldigt svårt att låta bli. Det här är ju det största och häftigaste jag varit med om! Hallå, det är liksom någonting som växer inom mig. Någonting som jag och Per har skapat tillsammans! Det är mäktigt. Galet. Läskigt. Pirrigt. Förväntansfullt.

Jag vet att miljarder kvinnor har varit med om det här förut, att det kanske inte är något nytt egentligen och att det kanske inte alltid är så intressant för icke-gravida att höra. Så förlåt mig för mina historier, funderingar och anekdoter.

Gläds med mig när jag delar med mig av den mest hissnande och fantastiska resa jag någonsin varit på.

1 kommentar:

  1. Klart att det är spännande och roligt och att du har det i huvudet hela tiden! Det är ju underbart.

    SvaraRadera