onsdag, september 23, 2009

Glada nyheter!

Igår kom Per med den glada nyheten att han har fått jobb! I en månad i alla fall. Känns riktigt bra att han får in en fot på företaget igen, att de väljer honom och förhoppningsvis kan det bli längre. Det känns tryggt med tanke på att jag fortfarande inte vet hur det blir för mig efter årsskiftet. Jag ska troligtvis få veta den här veckan (men så har de sagt i en månad nu).

Hur som helst - vi firade med glass och mandarinklyftor igår kväll till Idol.

Idag är en mindre bra dag. Jag mår illa. Det kom på bussen och jag blev alldeles skakig och kallsvettig. Kom till jobbet och chefen säger "men hur ÄR det?" Jag såg nog ungefär lika blek ut som jag kände mig. Nu äter jag banan och sörplar vatten och väntar på att det ska bli bättre. Där fick jag för att jag mådde bra de första tre månaderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar