lördag, september 19, 2009

Mina svullna fötter

Jag skrev om graviditetssymptom häromdan, eller krämpor eller biverkningar eller vad man nu ska säga om det. Svullna fötter nämnde jag. Skulle ha skrivit svullna ben! Så här såg de ut efter att jag några minuter stått på knä på ryamattan. Som tjocka kasslerbitar! Buuuhuuu.


Jag har rotat igenom och provat alla skor jag har, och insett att de enda jag kan ha är mina nya ecco-sandaler med kardbarreband. Visserligen är de supersköna! Men de kan nog bli lite kalla i vinter. Så idag blev det en tur till Marieberg för att leta skor. Sötaste pojkvännen ställde upp som skoletare. Jag satt mest på en stol och provade sko efter sko utan att hitta någon som var bred nog att klämma ner foten i. Hopplöst! Tog en fika och full av kaffe och prinsesstårta var jag redo för ett nytt försök. Då äntligen hittade jag de här:


Bara att dra i foten, inga snören och ingen dragkedja. Himla bra!
Funderar på om jag ska ta och starta ett eget skomärke för gravida fötter.

4 kommentarer:

  1. ajaj, det där är inte så skönt. Får bli många och långa fotbad, följt med massage. Det fungerade för mig...hihi

    Shyssta skor! De där är ju supertrendiga, ughs! Gött å ha hittat ett par, minns att det var väldigt svårt det där.

    Kram!!! Snart är det cats!!!

    SvaraRadera
  2. hahaha* gött du föll för trenden.. ;) impregnera dom vääl bara... ;) å du, vad gjorde du på knäna på rya mattan? hihi
    kjam å puss

    SvaraRadera
  3. men de e ju jag zantoooooo som inte fattar nåt, så ja blev anonym... =)

    SvaraRadera
  4. Jag föll för trenden högst ofrivilligt! Och vad jag gjorde på knäna? Jag vet nog vad du tänker! Haha, men jag fotade faktiskt en servis som skulle säljas på tradera :))

    SvaraRadera