måndag, november 30, 2009

Svante diggar Loka

Loka var underbart. Jag var lite matt på förmiddagen och sov hela vägen dit, men sen mådde jag bra.

Rummet vi bodde i var fint med en skön säng. Vi startade med en väldigt god sconesbuffé och kakbuffé. Sen gick vi till spat och det var alldeles fantastiskt att ligga i bassängen. Jag kände mig lätt som en fjäder och svävade omkring i vattnet. Men lite roligt såg det nog ut när jag simmade på rygg med magen putande upp över ytan.

Innan middagen slappade vi på rummet och då fick Svante fullständigt tokspel! Jag och Per har aldrig varit med om något liknande och tyckte faktiskt att det var lite läskigt! Jag lyckades fånga några av Svantes krumsprång på film, men jag varnar känsliga tittare inte bara för min bleka mage utan för att det ser ut lite som i Alien innan monstret hoppar ut.




1 kommentar:

  1. SHIT POMMES!!!!!!!!!!!! haha* han ville ut fel väg såg de ut som!! =) /zantoo

    SvaraRadera