söndag, november 08, 2009

Fars dag

Firade Per på blivande fars dag imorse. Firade är kanske att ta i, men han fick ett paket i alla fall till frukost. Han blev förvånad och glad och då är jag också glad!

För några dagar sen skojade han om att han skulle behöva vänta i ett helt år på att bli firad, medan jag får fira mors dag redan i maj. Så jag vet inte om han trodde att jag fixade det här nu i sista minuten bara för att han sa så. I så fall tror han fel, för jag har planerat och handlat för flera veckor sen! Mest som en kul grej, men naturligtvis också för att jag är så otroligt glad för att Per ska bli pappa till vårt barn. Dessutom är han en alldeles fantastisk pojkvän till en gravid flickvän så han förtjänar verkligen en present.

För övrigt så hade vi en heldag på Marieberg igår. Vi handlade massor med saker. En hel del julpynt och till och med några julklappar. Känns bra att vara ute i god tid i år. Jag var också ute efter en vinterjacka och till slut hittade jag en som gick ihop över magen. Det känns lite dumt att köpa en jacka som jag bara ska ha ett par månader. Men jag får väl sälja den sen. Eller som Per sa "spara den till nästa gång".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar