fredag, december 04, 2009

Det närmar sig

Igår var vi för första gången på föräldrautbildning. Efter den lite lätt pinsamma presentationen och genomgången av "vad vill ni prata om de kommande gångerna" så delade vi upp oss i gravida och partners.

Per och de andra hade fått berätta om hur deras respektive mått. "Hon är konstant trött" hade han sagt. Det stämmer bra det. Även de dagarna jag nu för tiden känner mig ganska pigg är jag egentligen trött, och de dagarna jag är riktigt trött så är jag så ända in i märgen trött så jag tror jag kommer att gå sönder. Ibland förstår jag inte hur Per står ut med mig. Han är bäst.

Ultraljud igen i tisdags för att beräkna hur stor Svante är. Läskigt läskigt läskigt. Jag stoppar huvudet i sanden ett tag till. Jag vill inte, vill inte, vill inte vill inte vill inte vill inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar