måndag, december 14, 2009

Ett år idag

För ett år sen var den fjortonde december en söndag. Jag och Per hade träffats i stort sett varenda dag de senaste två veckorna. När jag inte träffade honom längtade jag efter honom och när vi sågs var allting underbart. Det var två ganska intensiva veckor och jag var upp över öronen galet kär. Det är märkligt att det bara var två veckor, när det hände så mycket och jag kände så mycket!

Den där söndagen för ett år sen så blev vi i alla fall officiellt ihop. Jag önskar att jag kom ihåg exakt vad vi sa, men jag minns mest hur lycklig jag blev.

Jag kan utan tvekan säga att det här året har varit det absolut bästa året i mitt liv. Jag kan inte komma på något annat år som skulle ha kunnat vara bättre. Det här året har jag fått vara kär i Per varenda dag och jag är fortfarande alldeles vansinnigt förälskad i honom. Jag älskar honom lite mer för varje dag som går. Det är alldeles fantastiskt att det kan vara så här.

Ikväll ska vi ut och fira. Per har planerat och jag vet bara att vi ska ut och äta någonstans. Men inte vart, det blir en överraskning! Och så ska jag tydligen få en liten present! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar