lördag, maj 08, 2010

Portugal

"Här är största hotet mot Anna" står det på Aftonbladet.

Har jag missat något? Jag har inte med Portugal på min lista. Så jag lyssnar på låten - och minns inte ens att jag har hört den. Antagligen slutade jag lyssna efter en halv minut för jag tyckte att den var skräp. Nu tvingar jag mig själv att lyssna på hela. Och visst, den tar sig en smula mot slutet, men då är det väl för sent? Hon har en konstig kjol av bubbelplast och ser ut att kunna kräkas när som helst hela låten igenom.

Hon är läskig.

Den kommer inte med på min lista. Fast andra tycker tydligen att den är bra, så den kanske tar sig till final.

Något hot mot Anna tror jag verkligen inte att den är. Då tycker jag Irland är en större utmaning. Det är en fin bit det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar