onsdag, april 14, 2010

Shoppat kista

Vi har ett bra tag letat en låda eller kista att lägga Moas växande hög med leksaker i. "Vi" säger jag, när jag egentligen menar "jag". Per har nog inte letat så värst mycket själv men han har stöttat mig i mitt letande kan man säga.

Dels har vi (jag) hållit utkik när vi varit och handlat. Tittat i möbelaffärer, second hand butiker och tittat på tradera och blocket. Och så har jag surfat. Häromdagen hittade jag den! Så himla fin! Jag blev kär direkt, visade Per och kistan fick ok. Igår beställde jag den på nätet och idag kom det ett sms att den finns att hämta på posten! Jippie! Nu väntar jag bara på att Per ska komma hem med bilen så att jag kan åka.

Det är nog dagens roligaste händelse! Det slår promenaden i solskenet, och det kommer att slå glassätandet senare ikväll!

Så här ser den ut:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar