lördag, februari 11, 2012

Är jag knäpp, eller?


Det är väl något allvarligt fel på mig, men jag har lite ångest över att jag INTE ska jobba på måndag. Att jag ska vara ledig från jobbet i drygt tio månader från och med nu. Det är galet. Det är väl ett tecken på att jag verkligen trivs på mitt jobb. För det gör jag. Jag känner mig engagerad, kreativ och delaktig. Jag har så många vänner där som jag kommer att sakna. Jag kommer på riktigt att sakna att inte vara där alls. Hjälp! Kommer jag verkligen att stå ut med att "bara" vara hemma?

Jag gjorde sista dagen igår. Rensade skrivbordet. Delegerade ut saker som behövde göras. Packade ner de saker jag ville spara i en flyttlåda. Bjöd på muffins och kakor och pratade med folk.

Och så fick jag blommor av mitt team! Det hade jag inte räknat med alls och jag blev himla glad och rörd! Tänk att något så enkelt som lite blommor kan värma ett litet hjärta så mycket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar