söndag, januari 03, 2010

Sista chansen

Jag har fått en släng av "måste-hinna-göra-så-mycket-roligt-som-möjligt-innan-det-är-för-sent-sjukan". Så igår var jag och Per på Karishma och åt indiskt. Jag älskar indiskt! Det kommer säkert att vara sista gången på... länge. Men de har ju avhämtning i och för sig.

Idag har sjukan resulterat i ett par bokade biobiljetter. Det dyker ju upp kommentar efter kommentar på facebook från alla som varit och sett Avatar att den ska vara så himla bra. Då känner jag att jag måste se den! Och att gå på bio lär säkert också vara sista gången på väldigt länge. Det ska även bli intressant att se hur Svante reagerar på ljudvolymen på bion. Jag har för säkerhets skull bokat en soffa längst ut på kanten nära utgången, så att det är lätt att smita ut om det skulle behövas. Jag tror nog att det kommer att gå bra. Skoj ska det bli i alla fall!

Måndag och tisdag innebär jobb. Onsdag är en ledig dag. Vad ska man hitta på då tro?

Torsdag bli spännande. Väldigt spännande. Då ska vi på ultraljud igen för att kolla hur mycket Svante har växt sen sist. Bestämmer de för ett planerat snitt så har jag och Per en bebis inom tre veckor. Kanske till och med inom två veckor. Det är väldigt väldigt snart! Läskigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar