torsdag, januari 07, 2010

Rastlös

Funderar på vad jag ska göra de sista dagarna innan Svante kommer. Den här dagen har varit lång, och då är ändå hela kvällen kvar. Vad fyller man sina dagar med? Med tanke på hur orörlig jag är. Det är inte direkt så att jag orkar med några långpromenader eller shoppingturer på stan. Jag pratade med en kollega innan jag slutade jobba som berättade att när hon gick över tiden så var hon ut och cyklade och gick och skurade badkaret och en massa såna saker (för att sätta igång). Hur orkade hon?! Att försiktigt vagga till och från bilen är ganska lagom för mig!

* Laga mat och stoppa i frysen

* Baka muffins och stoppa i frysen

* Ta ett fotbad och försöka få fötterna lite fina till den stora händelsen

* Skriva bildtext till Skottlandsalbumet

* Rensa ur garderoben

* Packa väskan

* Spela Sims

* Se på film

... och mer kommer jag inte på. Det där räcker ju knappt till att fylla en dag! Hjälp mig!

1 kommentar:

  1. * Fika med Terese
    * Spela spel med Terese
    * Skriva en kärleksdikt åt Terese
    * Blogga om världens bästa Terese

    Jisses listan kan ju göras hur lång som helst!

    SvaraRadera