måndag, maj 07, 2012

Veckan som gått

Senaste veckan i blixtfart:

På måndag var det Valborgsmässoafton, då firade vi dagen med att hänga på Stora Holmen. Moa åkte karusell, lilleputtåget, gungade, fiskade i fiskdammen och hade hemskt roligt med att bara titta på alla andra barn. På kvällen åkte jag hem till Sandra ett par timmar och lekte att jag festade till det. Stannade nästan hela två timmar och drack två alkholfria öl - och hade fantastiskt skoj!

Tisdag och onsdag vet jag inte vad vi gjorde. Antagligen inte något viktigt. Jo. Vi tog en underbar promenad i Karlslund på första maj.

Moa försöker få kanadagåsen att äta upp hennes banan. 

På torsdag var jag med bilen på service och sen åt jag och Ebba lunch med Terese på det nya stället som jag hela tiden vill kalla för Smelly´s, fast det inte alls heter så. Gott var det i alla fall.

Fredag var en helt vanlig fredag och inget särskilt hände.

På lördag åkte vi till Ikea och spanade på detaljer till kök. Vi åkte därifrån med en grön stol till Moa som hette Urban. Jag döpte genast om den till Kennet. Sen fick vi middag hos svärisarna.

Det bästa som hände på söndagen var jag att jag kom ut på en promenad i skogen och att jag och Per delade på en chokladkaka på kvällen.

Idag har det inte hänt något alls heller.

Låter som en väldigt tråkig vecka. Som tur är har den inte varit så tråkig som den låter, utan väldigt rolig för det mesta men på ett väldigt vardagligt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar