måndag, juli 26, 2010

Bokmysteriet del 2

OBS! Läs tidigare inlägg innan det här.

För nu är mysteriet löst.

När jag skrivit klart förut ropade jag till Per: "Nu har jag bloggat!" Jag borstade tänderna medan han läste, och sen började han leta.

Naturligtvis hittade han den efter en halv minut. Typiskt! Det är förstås bra att han hittade den, men det är typiskt eftersom jag har letat och letat utan att hitta ett spår av den.

Jag skrev ju att jag hade letat på byrån i köket, och där var den inte, men däremot i den! Där jag alldeles nyligen gjort i ordning en låda att ha presentsaker i. Då råkade väl boken slinka med när jag flyttade andra saker dit. Typiskt!

Nu är den hittat igen i alla fall. Mysteriet är löst. Allt är frid och fröjd.

Mot Värmland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar