lördag, september 04, 2010

Tänk om man sa vad man tänkte...

Ibland får man lust att säga: "Hej, vilken snygg stjärtskåra du har! Den ser ju riktigt fin och len ut!" Men man inser ju att det är ganska opassande, dels för att mannens fru går bredvid och dels för att... ja, det är opassande helt enkelt att kommentera andras stjärtskåror.

Vid just det här tillfället var det vid entrén till Maxi, och jag tänkte att det kanske hade varit en bra raggningsreplik. Om inte hans fru hade varit med, och om han hade varit (betydligt) yngre och om vi befunnit oss på krogen lagom salongsberusade.

Kan inte någon som är singel och som springer på krogen och råkar få syn på ett bra jeanshäng testa den repliken? Jag är ganska nyfiken på vad svaret skulle bli.

2 kommentarer:

  1. Men marie! Usch! Tänker du så om stjärtskåror? Visst jag tycker ju Alvins är fin och mjuk och Andreas är ju oxå helt ok men karlrövar i allmänhet! Näe tänk om han precis släppt upp en rutten fis där emellan?? :-D

    SvaraRadera
  2. Men Vonka, visste du inte att stjärtskåror är det första jag tittar efter och det som jag tänder på allra mest hos det motsatta könet? Finns det nåt sexigare??? Hahahahaha! ;)

    SvaraRadera