fredag, september 24, 2010

Fredag igen?!

Men snälla nån, det är fredag redan.

Dagarna bara försvinner en efter en och jag hinner inte riktigt med känner jag. Jobbet tar mycket tanke och kraft och energi, men det är roligt. Väldigt roligt till och med. För tillfället så stormtrivs jag och jag hoppas på att det kommer att fortsätta på det viset.

När jag kommer hem får jag ett par timmar med sötaste Moa innan hon somnar för kvällen. Hon är så underbar när hon börjar krypa mot dörren för att möta mig när jag kommer hem. Ett par timmar per dag med Moa är inte mycket så jag försöker få det till kvalitetstid med henne. Jag skulle aldrig kunna bli arbetsnarkoman och jobba över varje kväll (som jag har möjlighet att göra nu om jag vill). Jag vill vara med Moa. Och med Per förstås. Vi har våra tv-kvällar jag och han. Vi är inrutade som bara den!

19.00 Vem vet mest
19.30 Halv åtta hos mig
20. 00 Idol

Sen kan det vara något mer efter det. Soffpotatisar är vi! Men det är skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar