tisdag, oktober 15, 2013

Yr i bollen

Den där jäkla lilla mesiga förkylningen satte sig på balansen! Så onödigt! Blev sjuk på onsdag, hade feber på torsdag, var snuvig på fredag och kände mig bra men lite hostig på lördagen. Tänkte att jag var frisk och åkte och badade med stora tjejen på söndag förmiddag. Och på eftermiddagen blev jag så yr att jag trodde jag skulle ramla omkull!

Låg i soffan hela kvällen, blev hemma från jobbet på måndagen också - och tur var väl det för jag var fortfarande så yr att det kändes som om jag skulle ramla ur soffan fast jag låg ner!

Idag är det bättre, bara lite vinglig. Ungefär som om jag vore på en liten båt ute på öppet hav. Inte storm, bara lite lagom mycket gung. Det vore ju helt okej om jag faktiskt vore på en båt - men det är jag ju inte! Jag är hemma och även när jag sitter i en stol framför datorn så känner jag mig lite lätt sjösjuk. Och det är inte behagligt någonstans!

Jäkla onödiga skitförkylning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar