onsdag, januari 01, 2014

2013

2013 blev året då jag bakade maränger för första gången i mitt liv helt själv. Det blev så av en slump igår när jag hade två äggvitor över efter att jag gjort desserten till nyårsmiddagen.

2013 var även året då jag såg Bon Jovi i Stockholm, var på Eurovision Song Contest i Malmö, såg Spök med Måns Zelmerlöv, var på semester i Västervik, såg den riktiga Bullerbyn, drack en drink med champagne i, såg Morgan Alling i baren, Tina Thörner på badhuset och Fredrik Lindström på Conventum.

2013 har handlat om barn och hus. Barn och hus. Barn och hus.

2014 ska bli året som inte bara handlar om barn och hus. Jag har redan storslagna planer för mina vänner det här året. Storslagna i jämförelse med 2013 i alla fall.

Jag nämner inte Per, för han är en självklar del av mitt liv som jag älskar över allt annat, även 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar